Complimenten en klachten

Heb je algemene vragen, opmerkingen, suggesties of een compliment? Laat het ons weten via communicatie@wittekruis.nl

Witte Kruis neemt klachten van haar patiënten zeer serieus: wij nemen graag persoonlijk contact op om te bespreken hoe wij de klacht in behandeling nemen. Van klachten willen wij leren, om zo onze zorg te verbeteren. Daarnaast vinden wij het belangrijk om het vertrouwen in onze zorgverlening of de behandelrelatie te herstellen.  

Onze klachtenprocedure in het kort 

Een klacht wordt behandeld door de klachtenfunctionaris. Na binnenkomst van de klacht neemt de klachtenfunctionaris contact op. De klachtenfunctionaris controleert of de inhoud van de klacht goed begrepen is en hoe we verder kunnen helpen. Een uitgebreidere toelichting op de behandeling van een klacht staat hier omschreven.  
Download het klachtenformulier

Wil je namens iemand anders een klacht indienen? Download dan het machtigingsformulier. 

Witte Kruis ambulancemedewerkers
Witte Kruis vindt het belangrijk dat de persoonlijke gegevens van onze klanten op de website zorgvuldig worden behandeld en beveiligd. Voorop staat dat wij ons in alle gevallen houden aan de eisen die de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) stelt. Je hebt het recht op inzage in jouw eigen persoons- en medische gegevens. Daarnaast bestaat het recht om de persoonlijke gegevens te wijzigen, te vernietigen (bijvoorbeeld na de wettelijke bewaartermijn van 20 jaar) of over te dragen. De uitgangspunten c.q. voorwaarden van deze rechten kunt u terugvinden in het privacy statement van Witte Kruis en haar bedrijfsonderdelen.

Wil jij jouw medisch dossier inzien of wijzigen? Dat kan door dit formulier in te vullen en op te sturen naar ons hoofdkantoor in Houten t.a.v. V. van der Haar.  

Deel deze pagina: