Klantervaringen

Heeft u algemene vragen, of opmerkingen? Laat het ons weten via communicatie@wittekruis.nl

Wilt u uw ervaring met ons delen (klacht, compliment, suggestie)? Dan kunt u dat via dit formulier kenbaar maken. Wij nemen uw ervaring serieus en gaan er vertrouwelijk mee om. Van uw ervaring willen wij leren om zo onze zorg en dienstverlening te verbeteren. Daarnaast vinden wij het belangrijk om, indien dat nodig is, uw vertrouwen in onze zorg- en dienstverlening of de behandelrelatie te herstellen. Wij nemen graag persoonlijk contact op om met u te bespreken hoe wij uw klacht in behandeling nemen. Na ontvangst van het ingevulde formulier neemt de klachtenfunctionaris contact met u op.

Wanneer u namens een patiënt een klacht in wilt dienen, moet u hiervoor gemachtigd te zijn. U dient hiervoor bewijs van machtiging (download hier het machtigingsformulier) én een veilig kopie van het ID-bewijs van de patiënt mee te zenden. U kunt een veilige kopie van het ID-bewijs maken door het BSN-nummer en de pasfoto af te schermen én een watermerk op te nemen in de kopie. Dit kan eenvoudig via de KopieID-app van Rijksoverheid. 

Snel naar:

Deel deze pagina: